onsdag 3 oktober 2007

En social dag

Gick upp skapligt. Sov hela natten utan en knäpp dröm med :)

Har varit på stan och fikat lite med Jossan. Var länge sen jag träffade henne nu, så vi hade lite att prata om :) Men vi ska börja umgås lite mer nu... Sen gick jag på stan och fyndade en långärmad vit skjorta och en ny bh. Alltid bra att ha.

Kom hem och sen åkte vi iväg till affären och handlade lite tacoprylar. Bosse och Micke är här....
Snart ska vi kolla på tv med.

Har ont i munnen :S Speciellt där jag ska laga...vet att det bara sitter pykiskt...men endå! Tycker verkligen hela grejen känns jobbig :( Usch, är inte många dar kvar tills jag ska dit nu...

Har börjat känna lite uppe i ryggen med...Men jag hoppas att det håller sig borta. Vill inte få en massa skov nu...har så mycket jag vill göra nu...

Puss och hej!

Inga kommentarer: