måndag 22 oktober 2007

Fixat och klart!

Gick upp skapligt idag. Var ju tvungen att ringa medicinmottagningen och beställa telefontid till min läkare. Hade visst tur idag :) Fick en tid redan idag. Så nu har jag pratat med henne, och hon tyckte att mitt upplägg för att komma tillbaka till jobbet lät bra. Så jag är glad! Jag hoppas verkligen inte att jag får nått skov nu undertiden...Vill ju så gärna komma tillbaka nu! Snälla! Håll tummarna att det går bra... Så vecka 45 börjar jag :)

Gav mig ut och gick en sväng idag med. Hade riktigt ont i muskelfästet idag och en liten ilning i högra höften...Känns inte bra alls. Men det blev bättre efter att jag gav mig ut och gick. Gick en timme :P Det var verkligen såå skönt... Kännde verkligen att jag vill tillbaka till jobbet nu. Känner mig redo :)

Gick bort en sväng till mamma med. Hon hade ju lyckats att skaffa hem en massa goda kakor. Och jag som hade sagt att jag skulle låta bli, men det gick ju inte :P

Gick hem och kollade efter min favofilm från när jag var barn..Puff the magic dragon på youtub och den fanns!!! Snacka om nostalgi :P De hade även en annan som jag gillade mycket..

Ikväll blir det nog cityakuten :) Är ju nya avsnitt :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: