tisdag 9 oktober 2007

En händelserik tisdag

Gick upp kl 9 i morse och gjorde mig iordning och åkte bort till jobbet... Kopierade mitt sjukintyg och pratade lite med chefen. Sen tog jag hissen upp till gruppen och satte mig i soffan och snackade lite... Vår samordnare berättade att sjukfrånvaron inte har blivit bättre på grupperna på vapengränd så chefen har hotat med att om de inte blir bättre ska hon dra in 3 tjänster :S Känns ju inte så kul....Hoppas det inte blir jag iallafall...För jag är nog bland de sista som fick en tjänst :/ Uscha! Ska man gå och vara orolig för det nu då?...Herregud!
Åkte ner till dagverksamheten lite...Men de hade tydligen prästen där, så jag pratade lite skit med Anita och Monica istället.

Sen bar det hem till mamma och där fick jag vänta lite utanför. Sen kom hon ner och vi gick hem till mig. Jag packade ihop mina saker och skrev en inköpslista. Sen tog vi bilen ner till stan för att köpa presenter till min morbror och hans Eva. Vi hittade de perfekta presenterna :D Hoppas de blir nöjda. Efter det tog vi bilen till kvantum och mamma bjöd mig på fika. Snel häst hon är :P
Sen kolla vi efter några snygga grattiskort till dem och det fixade vi med. Sen tog vi bilen till blomsterlandet och Whilly´s och handlade lite matprylar.

När jag kom hem fick jag för mig att städa och dona lite. Så jag gjorde rent på toa, diskade och dammsugade av glovet och därefter moppa lite :P

Sen fick jag för mig att gå ut och gå en sväng. Invigde mina nya jobbskor. De var väldigt sköna. Var mysigt att gå lite på eftermiddagen. Solen i ansiktet och doften av fuktig skog och äng. Det är ju hur mysigt som helst :)

Efter det tog jag och Robert bilen och köpte kinamat för att fira att jag fixade tandläkarbesöket igår :) Det var jättegott! Fast jag har ont i min tand idag :S Det isar och har sig....Men jag hoppas att det går över, annars blir jag orolig... :/

Längtar tills imorgon så jag ska gå och provträna på nautilus igen. Ska få ett pogram utformat för min sjukdom :) As bra jue :P

Nehe, nu blir det tvn för min del. Ska nog hoppa i säng tidigt ikväll. Är trött som en gnu...antar de också kan vara trötta :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: