lördag 20 oktober 2007

En kulig lördag

Vaknade kl 7:50 innan väckarklockan skulle ringa :P Var bara att gå upp och göra matsäck och frukost. Kl 9 var jag ute på parkeringen efter att ha sagt hejdå till mannen...
Eva och barnen kom gående emot mig när jag precis körde ut bilen från garaget...In med packningen och så var vi iväg...Först skulle vi tanka och sedan ta ut pengar...

Det var kul att köra idag tyckte jag. Var väl det fina vädret som gjorde mig mest pepp. När vi var lagom i Åtvidaberg, så började Mickan och Linus fråga om vi var framme snart :)
Vä i linköping så virrade vi bort oss lite, men det gick bra...fick ett motorstopp med...men vi kom rätt sen efter en stund :P

Väl inne i simhallen så skulle vi ju titta på allt och ligga i nästan hela tiden...Efter halva tiden fikade vi lite...Se var det bara att hoppa i igen. En polsk/rysk badkvinna ien välbyggd manskropp ropade efter ett tag ut i hötalarna att det minsann låg en bajskorv på kanten och folk började rusa upp...Skapligt äckligt :S Vi testade bubbelpoolen och den var ju skön...För varm tror jag för sen när jag och Eva skulle hoppa i i det vanliga vattnet så var det för kallt, så vi tog en kaffeslurk innan :P

Efter ett tag tröttnade vi och gick in i duscharna och tog på oss och åkte hem. Lyckades även att ta oss hem... :) Med två små skruttar sovandes och snarkandes i bilen :)

Väl hemma så möts jag av en make som har haft en mer eller mindre jävlig dag :/ Stackars...Så han fick trösta sig med en pizza :P Erik kom bort med och ville ha pizza. Han hade med sig Sega spelet. Och ikväll klarade vi banan :D Jag var inte sugen så det blev nudlar för min del och så godis då :S Usch, så nu har jag ont i magen :( Ska nog snart strunta i godis tror jag...är ju bara onödigt och frestar på både tänderna och magen :S

Vi får väl se hur det blir med det...

Jag har hur som helst haft en trevlig dag. Tack Eva för att du finns! <3 Jag vet att du ibland läser detta ;)

Puss och hej!