söndag 14 oktober 2007

Söndag

Vaknade sent idag...Vart ju lite sent igår med :) Var ju hemma hos Erik och kollade på film. Sen fick jag syn på att de hade Sega mega 16-bit med sonic spel! Så vi började spela...Vi nötte enda till näst sista banan, sen gick det inte mera...Men trevligt hade jag :D

Så idag blev det en sen frukost framför tvn med mannen :) Efter det gick jag hem till morbror och Eva. Han skulle köpa min gamla mobil eftersom jag köpt en ny...Jag blev visst kvar där i 2 timmar. Fick även ge dem lite lektioner i traderande. *Hehe* Och det är jag ju såå bra på *visslar*

Gick hem och tog tag i tvätten, disken och bäddade rent i sängen :) Så idag har det kännts som en riktig söndag. Erik kom bort hit och vi beställde lite pizza. Men så gott var det inte...Blev lite besviken på det...

Har funderat på hur jag ska göra med jobbet och de nu...Ska försöka få tag på chefen och fråga henne om vi kan ta två veckor med arbetsprövning i början av nov, och sen försöka få tag på min läkare och be henne skriva intyg på att jag börjar gå in med en viss procent... Så borde jag vara tillbaka på jobbet till dec :D Åhh, vad jag längtar ! Vill NU! :D

Puss och hej!

1 kommentar:

Jullan sa...

Traderaexperten... Jag behöver tröjor! :-) Långärmade fina grejer. Säg till om du ser nått fint. :-)