lördag 27 oktober 2007

Lan + Shopping

Imorse vaknade jag av Roberts väckarklocka. Han skulle sticka iväg till lanet och fixa lite. Själv stannade jag hemma för att göra i ordning lite hemma. Diskade och tömde kattlådan. Gav Zeus lite blöt-mat och torr-foder. Packade med mig lite bra och ha grejer... Sen gick jag ner till stan. Kändes som att jag behövde röra lite på mig.

Hade redan innan bestämt att jag skulle gå på stan för att kolla en ny fin ullkappa jag kan ha i vinter. Hittade en jättefin, med bra passform och allt. Så jag köpte den...Men det sved lite i plånboken. 798 kr. Var länge sen jag köpte nått så dyrt till fullpris. Fick nästan ångest....
Men så har jag ju sålt för en del på tradera med. Så så farligt var det inte :) Är nöjd!

Gick in på lanet och kollade lite....Satt och hängde med Molly i insläpp. Blev lite hungrig sen..Så det blev lite mc donalds mat idag :P Och så lite godis på det :P

Morbror Jocke kom ner till lanet en sväng och kollade läget lite :) Han verkade tycka att det var nice...

Har fortfarande ont i lederna :S Vill att det ska gå över! Sen till råga på allt så har man den veckan i månaden som man känner sig som en svullen flodhäst :( Uscha! Hatar känslan och deppigheten som uppträder... Men that´s life liksom :/ Den själva kroppsliga kritiken jag har är värst. Blir så osäker på allt :S

Nehe, nu börjar jag bli trött, så jag funderar på att be Robert om skjuts sen.

Puss och hej!

Inga kommentarer: