onsdag 17 oktober 2007

Jobbet + Höstmarknad

Får uppdatera lite från igår...Då Grabbarna kex satt och jobbade i köket..... Och jag var hon Morbror och Eva och fikade. Eva och jag bestämde att vi ska åka till badpalatset i linköping med barnen på lördag. Ska bli mysigt :D Sen gick jag hem och vi skulle åka en sväng och posta lite paket och hämta paket :P Så nu har jag fått min halloween outfit och den passade jättebra :D

Efter det lagade vi middag :)

Och idag åkte jag bort till jobbet kl 9:30. De skulle ha APT. Fick en jättefin blomma av dem och ett kort. De är verkligen jättegulliga arbetskamrater jag har :) Pratafr med chefen ocm att komma tillbaka v 45. Ska börja med arbetsprövning då i 2 veckor, efter det jobba 25% i 2 veckor, efter det 50 % i 2 veckor och så småningom komma tillbaka på mina 75%... Längtar redan!

Sen efter det åkte jag hem till mamma och vi gick bort till mig och hämtade bilen. Först tankade vi vid kvatum och postade ett paket...Sen bar det iväg ner mot stan. Det var ju marknad idag :)
Jag köpte 12 par strumpor för 100 kr, som hittat :P Fick lite godis av mamma med som jag ska spara till på lördag :) Vi fikade lite hemma hos mamma med innan jag åkte hem...

Blev ingen träning med Erik idag :( Har fått lite ont i lederna i ryggen och ett muskelfäste har svullnat upp igen :/ Hoppas det inte blir nått stort skov bara...Vill inte ligga hemma nu...
Men istället för att träna så gick jag ut och gick med morbror och Evas hund Mitzy...Var hur skönt som helst. Hon är ju så söt den lilla fishunden ;)

Sen har jag lagat lite middag nu när jag kom hem. ThaiKyckling med Curry och ris :P

Ikväll blir det Grey´s Anatomy :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: