tisdag 23 oktober 2007

Tisdag

Imorse var vi hos nån föräkrings nissa på folksam och pratade försäkringar...Var lite segt...
Sen kom Erik hem till oss och åt lite lunch :)

Efter det gick jag hem till morbror och Eva. Hon ville ha lite hjälp med att lägga ut lite prylar på tradera...Det hände en grej. Jag och Eva satt och fikade lite vid köksbordet...och så ringde telefonen och Eva tog det...Under tiden satt jag ensam i köket och så kom en av deras katter och ville gosa, så jag tog upp honom i knäet...och så ville han gå upp på bordet...men det fick han ju inte så jag skulle ta ner honom och han drog tag i bordsduken så Evas kaffekopp åkte ut på bordet och hela jag, stolen och golvet var fullt med kaffe :P Så knasigt det kan bli... Eva och jag bara skrattade..

Efter det gick jag hem och vi åkte en stund till Karpgatan :) Det var trevligt. Och jag fick ett par byxor uppsydda...
Sen åkte vi hem och kollade på tv:n...

Och nu är det dax att gå och nana kudden :P

Godnatt!

Puss och hej!

Inga kommentarer: