onsdag 24 oktober 2007

Onsdagsmotion och våfflor

Blev väckt tidigt i morse av mannen som sa hejdå...Kunde inte sova efter det så jag gick upp innan kl 9 idag. Åt frukost och surfade lite...

Sen kom jag på att jag var tvungen att tvätta lite med...Vi åkte en sväng till högö med för grabbsen skulle hämta paket och jag med :) Fick min nya kofta idag...Så fin!

På eftermiddagen kom Robert med förslaget att vi kunde ju ge oss ut och gå...Och jag höll på att tappa hakan...Inte ofta han kommer med såna förslag inte ;) Så vi gick på slingan, 2,5 km...Sen gick vi till affären för att köpa nått att äta...

Efter maten åkte Robert till Lagge för att plugga, så kah passade på att åka hem till mamma. Och hon stog hemma och gjorde våfflor! Så vi satte oss i köket när hon var klar med lite tända ljus och frossade :P Var riktigt gott...

Nu är jag tillbaka igen och ska snart gå coh sätta mig framför tvn :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: