måndag 15 oktober 2007

Träning + Nyttiga pannkakor

Idag åt vi mysfrukost i hop med lite ljus och mys :P Åkte och tränade lite efter det. Känndes lika skönt den här gången med... Efter det bar det hem och så gjorde jag mig en riktigt god smörgås med skinka, ost och paprika :P Sen när jag ätit upp, hoppade jag in i duschen....

Var iväg en sväng till affären med...Var ju tvungen att handla lite småsaker. Hittade billiga jordgubbar som jag köpte :) Lagade mat efter det...

Pannkakor med rivna morötter i. Sen kom jag på att jag skulle ha nått lite nyttigare än sylt som man annars brukar ha. Så jag mixade lite banan och jordgubbar som jag köpte i affären. Och det blev kalasbra! :D Ska nog börja med det varje gång jag äter pannkakor.

Känner mig lite trött nu ikväll :/ Hoppas det går över bara, så det inte är lederna som spökar på mig nu igen...Man blir ju lite orolig...

Försökte få tag på chefen idag, men jag lyckades inte...Hoppas på imorgon...

Puss och hej!

Inga kommentarer: