torsdag 1 november 2007

Lan, fästing och fika

Har visst inte skrivit här på några dar...fy skämes på mig :P Nävars, har ju suttit på lan och grejer... Var och fikade hos svärmor och svärfar på karp i måndags. Hon fyllde ju år och mina tröjor jag köpt på tradera åt henne hann komma :) Och de satt perfekt på henne och hon vart superglad :D Så det hela blev lyckat...

Sen satt jag i tisdags framför datorn och började söka lite på min sjukdom på nätet. Och fastnade precis...Hade ju nästan glömt bort den...kanske är bra på ett sätt så man är mer positiv, men så såg jag en massa allvarliga saker jag måste tänka på och blev genast lite orolig... :S Hoppas jag får en tid snart hos min läkare, så jag kan få fråga en massa...Bär ju på 1000 frågor typ om sjukdomen :( Har fortfarande ont i kroppen...fast mest på kvällarna nu... :(
Börjar även bli lite nervös inför jobbet, samtidigt som jag är så glad över att få komma tillbaka! Är så rädd för att det inte kommer funka :/ Vill verkligen inte byta jobb! Trivs ju så bra där jag är :)

Imorse när jag vaknade åt jag frukost och ringde kommunal. Skulle betalat nån räkning där, men visste inte hur jag skulle göra. Skönt att jag fick tag på dem iallafall. Sen när jag skulle byta om för att åka och sola...upptäckte jag nått konstigt i ljumsken? Och det var en äcklig jävla fästing!!! Hatar dom äckliga djuren!!! De kan gå och dö :( Den hade sugit sig fast på mig :/ Så det var bara att ta fram tången...Fick bort den och allt som hör till den :P Usch, nu får inte Nissan sova i min säng mer iallafall! Hua *ryser*

Solade iallafall sen eftråt.. Duschade och bestämde mig för att gå en promenad till högö för att posta paket och sen till ICA för att handla lite...Men jag gick en omväg så det tog lite längre tid. Lurade kroppen :) Haha

Sen belv det mat och så kom Morbror med familj bort till oss och fikade. Så trevlig att ha dem på besök för de är så söta :) Mitzy var med också...men det gillade inte Zeus trots att han hälsat och luktat på henne fler gånger. Knaskatt! :P

Ser fram emot imorgon att få vakna upp med min snygga man och sedan gå bort till Eva. Vi ska gå lite på stan och mysa ihop <3

Puss och hej!

Inga kommentarer: