lördag 3 november 2007

Stan och Karpgatan

Idag har jag varit på stan med Eva. Det var trevligt :) Vi gick en runda och kollade först, sen fikade vi på kaffe kannan... Efter det åkte vi till rehabkliniken, för Eva skulle på Parrafinbad. Lät intressant, så jag följde med. Verkade skönt, eftersom man doppade händerna i varm flytande parrafin och sedan satt med händerna som i grillvantar :P

Efter det gick vi en stund till. Jag köpte ett par trosor som jag ska ha till min kostym och en kostym till Robert. Efter det gick jag på systemet och handlade lite dricka... Vi åkte till Netto en sväng med....

När jag kom hem åkte vi till Karpgatan där det vankades Tacos :P Mumsigt värre! Har inte ätit det på ett tag. Fick hjälp att sy upp ett par jeans med... Sen fikade vi :P

Nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: