tisdag 6 november 2007

Bullbak

Vaknade kl 10 idag...Kände mig inte alls utvilad :S Var och är fortfarande trött :( Konstigt....
Har haft väldigt ont i nyckelbenen och ena axeln idag :/ Hoppas det går över snart....

Erik kom bort en sväng på sin håla och vi gick ut och gick en promenad. Avslutade med att gå till affären. Hade ju lite att shoppa inför bullbaket och så... När vi kom hem gjorde vi lite lunch.
Blev goda mackor och te :P

När Erik hade gått bestämde jag mig för att ta tag i bullbaket. Det blev lyckat :) Resultatet blev 111 st bullar! :P Lagom när jag städat och diskat klart efter bullbaket kom mannen hem från Kalmar.
Han påstog att det luktade väldigt gott hemma ;)

Han lagade god mat idag :) Potatisbullar, stekt bacon och lingonsylt :P

På eftermiddagen kom pannkakan med sin bror. Skulle klippa håret på hans bror. Han vart nöjd. Efter det fikade vi lite med kaffe och mina nybakade bullar :)

Senare på kvällen åkte vi till kvantum för jag skulle posta ett traderapaket. Och så passade vi på att köpa lite köttbullepytt. Den har ju inte funnits på ett tag! Har letat och letat men utan resultat...så idag fanns den :)

Kvällen har spenderats framför tvn...

Imorgon är det jobbet igen....

Puss och hej!

1 kommentar:

Jullan sa...

Jag vill också ha nybakade hannabullar. :-)