söndag 4 november 2007

Dagen efter + Frisör

Festen igår vart såå bra :) Fast det roliga är att när man säger en tid då alla kan komma så kommer de endå 2-3 timmar efter det... Näe, det var sjukt skoj igår och jag gillade verkligen min dräkt. Och den märkte verkligen ut sig :P Hade nog aldrig vågat gå ut på krogen i den alltså...
Festen dog vid en rätt bra tidpunkt. Så de blev inte så sent i säng :)

Idag har jag därimot hunnit med en del. Var och postade paket och handlade lite i affären och träffade lite jobbfolk påvägen :) Sen bar det av hem till mamma. Skulle klippa och färga hennes hår. Det tar ju en stund eftersom hon färgar håret i två färger....Morbror med familj kom bort en stund till mamma. Var trevligt att se dem även fast det var senast igår :P

Vi köpte lite flott kinamat till middag idag :) Det var verkligen såå gott! Och såå mätt man blev då!

Imorgon vankas det jobb. Ska nu börja med min arbetsprövning. Vi får se hur det går, men jag hoppas på det bästa... :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det går bra på jobbet imorrn! Tänker på dig. Puss