fredag 23 november 2007

Fredag

Vaknade några gånger inatt trots att Robert nu är hemma :/ De gångerna jag vaknade mådde jag illa :S Sådär så man känner det riktigt nere i magen och att man har en massa saliv i munnen :S Hade lite ont i vänstra armen med, när jag lyfter den...

Vaknade innan klockan ringde i morse och gick upp. Kände mig inte lika sugen på frukost som jag brukar. Så jag åt mest för att jag var tvungen...Gick till jobbet. Mådde lite illa där med...

Skulle städat hos en tant idag, men det blev inte så...Hon hade redan gjort det själv tydligen. Så jag höll Rose-Marie lite sällis i tvättsugan istället :) Åkte hem lite tidigare.

Kom hem och hade fått paket från posten :) Såå fint linne :D

Vi tog bilen upp till Kvantum och åt lite lunchmackor. Det var gott det :P Efter det åkte vi även till Rusta och köpte paketpapper och lappar till juklapparna. Och sedan till Whilly´s för att handla lite mat och sånt.

Slog in lite paket när vi kom hem. Är ju så kul ! :) Sen lagade jag mat. Pannkakor med mosad banan och jordgubb :P

Gick hem till Morbor och Eva en stund med. De spelade cluedo. Så jag var med på ett litet hörn :) Vi bestämde att jag skulle baka kakor och bullar till Linus födelsedag med :) Ska bli kul! Kom på att jag snart måste planera lite inför min födelsedag...

Mår lite illa nu med :S Funderar på att gå och lägga mig lite skapligt och läsa en bok...

Puss och hej!

Inga kommentarer: