onsdag 21 november 2007

Jobb och julhandel

Sov längre än vad jag hade trott att jag skulle göra... Eftersom jag sover själv och då brukar jag vakna ofta. Vaknade kl 4 först, sen somnade jag om och vaknade ytterliare en gång kl 7...hade svårt att sova. Låg och tänkte på en massa saker. Så jag somnade inte förrens kl 8:45 och skulle ju gå upp kl 9. Typiskt... Åt frukost och åkte bort till jobbet. Fick lite att göra idag med :)

Först skulle jag gå hem till en tant och vara lite social, sen skulle jag hjälpa henne till dagverksamheten för att hon skulle äta och jag skulle hämta ytterigare en tant som också skulle med. Men ingen av tanterna skulle med i slutet :P Den ena hade en dotter på besök och den andra skulle få besök...Så det kan bli... Sen värmde jag mat till en annan patient och träffade då sjuksköterskan som jag inte träffat på länge..Och hon hade en elev med sig som jag kände igen :) Det var en tjej från Komvux...var kul och se henne. Var länge sen man såg henne :)

Pratade lite med chefen idag med, men fick en annan dag med en tid så vi kan gå igenom lite mer vad och hur jag ska göra...

Sen bar det av hemmåt och slängde i mig lite lunch och mina kortison tabletter. Sen kom mamma och PM. Vi skulle ner till stan och köpa julklappar :) Vart lyckat...så nu har jag inte så många kvar :)

Åkte hem och lagade mig lite middag. Fick bli toastmacka, 2 st tomater och ett glas mjölk. Passade på att städa. Tvättade en del med :P Så idag har jag gjort mycket...Hoppas på att kunna sova lite bättre inatt :)

Saknar min man :( Vill att han ska komma hem!

Puss och hej!

Inga kommentarer: