torsdag 29 november 2007

Torsdag och förvirring

Gick till jobbet idag kl 9:30. Folket där var lite smått hysteriska över situationen och stressen som de fått uppleva nu på morgonen..Kändes lite knepigt eftersom jag inte är så insatt längre :/
Men jag fick en arbetsuppgift att städa hos en tant. Och gjorde det...Kändes som att tanten ville prata och vara social :) När vi kom upp till gruppen igen, så vart det väldigt hög volym på dem och de började skrika lite åt varann...Blev så trött i huvudet :S Känner mig mest förvirrad över allt... :(

Sen efter det gick jag ner och pratade lite med chefen... Var lite nervös för vad hon skulle säga om allt. Men det gick bra :) Hon skrattade till och med :P Vi pratade lite allmänt om hur jag mådde och vad som händer om jag inte fixar jobbet. Gjorde klart för henne att jag ville fixa det :) Sen pratade vi lite om att jag skulle få mina semesterpengar nu till nyår med :) Jag frågade lite om det där med it-ombud som jag var innan...men det slapp jag :) Så skönt! Så det känns skönt...

När jag kom hem gjorde jag mig i ordning, för vi skulle bort till mamma och fira Morbror Jörgen som fyllde år igår... Det var trevligt. Och mamma hade bakat en mycket god tårta :P

Ikväll blir det att ta cellgift igen :S Hoppas inte jag mår lika illa som förra gången :/

Nehe, nu blir det snart tvn.

Puss och hej!

Inga kommentarer: