tisdag 20 november 2007

Tisdag och jobb

Igår kväll mådde jag lite lustigt...Blodtrycket var väldigt högt. Och jag hade värk i höftlederna och det strålade ner i knäna som sedan strålade ner i fotleden :( Lite läskigt....

Men i morse när jag tog adjö av Robert, så värkdet det lite igen...Men sen när jag vaknade kl 9 igen så kände jag mig helt ok :)

Åkte bort till jobbet, där serverades tårta. Men jag var inte så sugen så tidigt på dygnet... :) Fick iallafall en syssla idag vilket gjorde mig glad. Fick gå och köpa cigaretter åt en patient och sedan städa lite hos henne. Efter det var det att värma mat till en annan patient. Gick sedan tillbaka till den andra för att ge henne mat och medicin :) Så idag har man gjort något vettigt :P Men jag kände av lite i ryggen när jag våttorkade golvet :/

Efter det gick jag hem till mamma och vi gick en sväng till Kupan. Hittade ett par skor där och mamma köpte dem åt mig som en tidig julklapp :P Köpte mig själv 3 st böcker. Kanske man kan få tillbaka sitt läsande som intresse igen... När vi kom hem så började mamma laga mat. Fläskifilé fritterad pommes , fasta jag fick vanlig potatis :) Sen gjorde morbror en väldigt god sås :P Så det smakade mums!

Efter det gick jag hem till Eva och Morbror. Var så trevligt så... De sa att jag ev kunde få sova hos dem natten från torsdag till fredag om jag var orolig för Cellgiften och det :) Snällt av dem...Funderar påa tt göra det nu eftersom Robert inte kommer vara hemma :(

Han åkte till Kalmar i morse och kommer inte hem förrens på kl 14 på fredag. Kommer sakna honom massor :( Har ju aldrig sovit helt ensam en hel natt förut, så den här natten kommer bli tuff. :( Kommer sakna hans andetag om natten och hans prat i nattmössan som ibland väcker mig..Och hans härliga doft :/ Och sakna att ha honom nära om jag drömmer en mardröm :S Uscha! Hur ska jag klara mig utan honom :S

Nehe, nu ska jag snart säga godnatt till honom via skype och se om jag kanske kan somna...

Puss och hej!

Inga kommentarer: