torsdag 22 november 2007

Dålig sömn

Känner mig trött och utmattad... :( Skulle kunna sova en vecka känns det som.... Men har mirakulöst inte ont någonstanns nu iallafall. Är väl kortisonets förtjänst.

Vaknade en massa inatt med :/ Uscha...Sen hände en grej som gjorde mig lite ledsen, så jag grät mig till söms...Så imorse hade jag svullna och trötta ögon :S Näsan var täppt och dan... Suck

Tog på mig och åt frukost. Åkte bort till jobbet. Skulle kolla lite i katalogerna som hade kommit. Vi ska tydligen få köpa arbetskläder. För 500 kr. Kommunen står för det :) Bra ju! Efter det åkte jag ner till Tre Bröder där de flesta patienterna bor. Skulle idag följa med en tant till vårdcentralen.

När vi kom dit fick vi veta att hon skulle till samma läkare som tog hand om mig så att jag fick hjälpt med sjukdomen lite snabbare. Det gick bra där. Och när vi skulle gå passade jag på att tacka henne ytterligare en gång till :) Hon kom tydligen ihåg hela grejen :P Vi åkte tillbaka till Tre Bröder igen. Jag gav tanten lite mat och åkte hem efter det.

Tog mig lite lunch och mina kortisontabletter. Kl 14.45 var jag hos frissan. Klippte mig lite, mest topparna. Det behövde verkligen...De var så nötta. Men nu känns håret lite friskare :)

Åt lite middag: Korvstroganoff coh ris :P

Och snart kommer mannen hem. Han fick komma hem lite tidigare. De hade visst flyttat på nån labb till på måndag istället :)

Uscha, fick tag på sjuksköterskan och kunde fråga om det med b-vitaminet....men det visste hon inget om, så hon skulle fråga min läkare och höra av sig nästa vecka. Men hon tyckte att jag kunde ta medicinen nu iallafall...:S
Det går så mycket tankar i mitt huvud om allt! Orkar snart inte mera...Är så mycket med sjukdomen, mediciner, papper och jobbet! :(

I helgen vill jag ta det lungt....

Puss och hej!

Inga kommentarer: