tisdag 13 november 2007

Snön som faller

Sitter och kollar ut genom sovrumsfönstret...Det snöar massor! Har det gjort hela dagen till och från. Visst att det är mysig med snö, men inte sån blötsnö som är tung...

I natt när jag har vaknat har jag inte haft så ont i ryggen, utan det kom mest på morgonen...Lite knepigt. Har fått mer påtagande ont i höften nu... :( Usha, bara det inte blir värre så jag måste gå på kryckor igen...orkar inte med det...

Ringde Bäckis lite idag för att prata av mig lite om jobbet... Allt känns så jobbigt nu. Vet inte hur jag ska göra med det. Vill verkligen inte dit... inte nu.
Imorgon har de apt. Man kanske skulle visa framfötterna lite genom att ta sig dit.. Kanske prata lite med chefen om allt. Men frågan är om hon förstår mig... :S Tvivlar på det...

Kan inte sluta tänka på medicinen som läkaren vill att jag ska ta....Allt känns så dåligt just nu. Vill bara sitta ner i ett hörn och gråta :S ...Känner mig så lustig. Känner mig som en deffekt person, som kommer ha det jobbigt i livet...Som att jag inte har haft det tillräckligt innan i mitt liv så det räcker! Hade ju precis glömt bort att jag har en sjukdom, men nu känns allt så mycket mera påtagligt... Trodde inte att det skulle vara så svårt att gå tillbaka till jobbet, trodde att alla skulle stötta mig och finnas där... Men så fel man kan ha! Allt känns så som det gjorde i somras....

Puss och hej!

Inga kommentarer: