fredag 9 november 2007

Några dar sen...

Var visst ett tag sedan jag skrev nu...Har väl inte hänt så jättemycket..har varit inne och provjobbat lite och det känns ju bra och jag saknar allt.. Men jag har ju små ont i kroppen och det funkar ju inte... Så jag vill nog ha min reumat medicin.

Har varit flitig med att gå ut och gå, eftersom jag inte kan styrketräna nu när jag har lite småont...

Igår fikade jag och Eva lite här hemma hos mig. var mycket trevligt :)

På jobbet känns det lite sådär...Det går ju en annan person istället för mig nu när jag är sjukskriven. Och nu känns det lite som att hon har tagit min plats...Alla tycker verkligen om henne och till och med samordnaren :( Känns ju inte så kul sen när jag börjar igen och hon får sluta...
Tänk om de andra blir sura och bittra på mig då?....vem vet. Sicka problem man va...
Sen ska vi till Solpoolen och till harrys nästa vecka med jobbet och hon ska med. Sen har vi blivit bjudna på en resa till Stockholm av jobbet och hon ska med där med...Hon är ju inte anställd...skumt... Jaja, bara att skita idet?

Inatt nu som va, har jag inte kunnat sova nånting knappt...Har haft ont i övre delen av ryggen... Känns som om det är ett skov påväg :S Hoppas inte....
Ringde och bokade telefontid till min läkare idag iallafall. så jag kan få prata om det med medicinen.... Så hon ska ringa på måndag...Sen måste jag ringa till min handledare på försäkringskassan...Och min chef..Jobbigt det här :(

Men annars har jag väl tänkt att gå ut och gå lite idag med..Iallafall försöka så kanske...det släpper i ryggen... Vill verkligen inte bli liggandes igen nu! :/

Puss och hej!

Inga kommentarer: