fredag 30 november 2007

Fredag + Lussekatter

Gick upp skapligt idag så jag skulle hinna ringa till sjukhuset och boka telefontid till min läkare nästa vecka. Åt min frukost och njöt lite ett tag.

Åt lite lunch och tog mina kortisontabletter. Cyklade bort till jobbet. Skulle ju provat arbetskläder idag och jag trodde de hade öppet till kl 16 idag, men de hade bara öppet till 14 :S Så det blev lite stressigt..Men jag hann dit iallafall :) Fick skjuts av Bessan på jobbet. Hittade mig en skön parkas som jag kan ha på vinterhalvåret.... Gjorde lite nytta när jag kom tillbaka. Slutade kl 15 och åkte bort till Högö för att posta paket.

Sen hem. Skulle göra lite mat, men mådde fruktansvärt illa :S Men jag tvingade i mig lite köttbullepytt och ett glas mjölk... Kände mig trött och seg efter det...

Robert kom hem sen kl 18 och vi bestämde oss för att baka lite lussekatter :P Skönt att få lite hjälp.. De vart jättebra och goda :P

Nu ska vi snart betala räkningar :/ Uscha! Är så tråkigt....

Puss och hej!

Inga kommentarer: