måndag 26 november 2007

Måndag

Inatt fick jag sova iallafall :) Sköterskan ringde på förmiddagen idag. Och hon sa att folacin tabletten gick att ta även fast man åt p-piller. Skönt o veta det iallafall :) Frågade henne även om mitt hostande. Och hon sa att det var för tidigt för att jag skulle få av cellgiften. Det brukar komma längre fram i behandlingen, så hon trodde det var mer en förkylning. Så nu känns det lite bättre. Kan släppa oron jag har inombords. :)

Fick hem lite paket. En jättefin tunika och t-shirt :) Supernöjd!

Åkte till jobbet. Fick bara en städ. Hos ett äldre par. Så söta så :) De andra tyckte jag kunde åka hem när jag hade gjort klart den. Skönt o komma hem lite tidigare.
Åkte till Högö och postade ett paket och åkte vidare hem till mamma. Vi pratade lite skit och så fick jag middag där. Köttbullar och hemmagjord potatismos med morbror Jörgens goda sås :P Mumsigt värre!

Sitter här nu och väntar på att cityakuten ska börja så jag kan få gå och göra mig en macka :)

Längtar tills imorgon! Eva och jag ska åka till Stockholm med jobbet och kolla runt lite :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: