söndag 25 november 2007

Tröttsamt

Nu börjar det verkligen bli jobbigt :S Hostar forfarande och oron inombords ökar... Kan det vara farligt? vad händer om jag inte tål den här medicinen heller? Tankarna snurrar i huvudet hela tiden. Halsen den svider av allt hostande....Känner mig tung i huvudet av allt hostande... :( Orkar snart inte mer... Tål jag inte det här heller, så vill jag inte ha nån långtidsverkande medicin! Vill inte vara nån försökskanin... Att ständigt gå och oroa sig för vad som kan hända och om alla biverkningar som allt ger :S Känns inte riktigt som att man får tillräckligt stöd av vännerna heller vilket gör mig lite ledsen... bara för att jag har en sjukdom som inte syns betyder det inte att jag inte kan ha det jobbigt psykiskt :( Jag som alltid ska finnas där när andra vill prata av sig och få hjälp. Men jag då? Har ni någonsin tänkt på att jag kanske behöver stöd med? :( Suck....

Har ingen lust med nånting längre...Vill bara krypa ner under täcket och stanna där...

Puss och hej!

Inga kommentarer: