måndag 5 november 2007

En mycket trött dag

Vaknade innan väckarklockan ringde imorse. Antagligen för att jag var lite pirrig inför jobbet...
Åt frukost och gjorde mig i ordning. Cyklade bort... Många frågetecken dök upp i huvudet om allt. Har ju varit borta ett bra tag nu. Min första arbetsuppgift blev It-handeln. :) Var trevligt att sitta där själv och plinka lite på tangentbordet. Åkte ner till tre bröder efter det. Träffade några av mina tanter och de var väldigt glada av att se mig :D Efter det åkte jag hem....

Där fanns det ett paket på mitt skrivbord :) Och så åt jag lite lunch....

Kl 14 gick jag bort till morbror och Eva. Klippte Michaela och Evas hår. Även Linus fick sig en liten klippning :P

Gick hem därifrån och styrde lite med maten. Mannen hjälpte till :) Det smakade väldigt gott :P

Sen hela eftermiddagen har jag suttit på tradera. Har vunnit lite auktioner till fredrik...så han var här med lite pengar för en stund sen... Är mycket att hålla reda på ;)

Funderar på att hoppa in i duschen en sväng nu innan allt börjar på tvn.

Har förresten haft lite mer ont i axeln och bröstmuskeln...Är nog för att det är så kallt ute :S har varit väldigt trött idag med...

Puss och hej

Inga kommentarer: