lördag 24 november 2007

Hostar ur mig lungorna

Igårkväll när jag skulle gå och lägga mig känndes det ok först, sen kom Robert in och väckte mig och frågade om jag hade hostat länge, för han hade hört mig en stund... :S Blev lite nervös eftersom det står som biverkning av Metrhotrexaten :S Tog lite tid, men jag somnade sen....

Vaknade kl 10:30 och såg att klockan var lite mycket... Skulle ju försöka hinna köpa lite fler julklappar. Gick upp , åt frukost och tog en dusch :)

Köpte nytt schampo igår som luktar smulton och var ju tvungen att testa det :P Och håret luktade verkligen det :)

Cyklade ner till stan. Det var inte så mycket folk som det brukar vara på en lördag. Lite skumt... Men jag fick en del gjort. Hittade mig en fin skjorta på JC. Barnavdelningen stl 170 :P Hehe...

Kom hem och åt lite mat. Pannkakorna som blev kvar från igår.

Började hosta lite igen när jag kom hem från stan :/ Det gör mig lite orolig...Hoppas det inte är något allvarligt... Tur att sköterskan ska ringa på måndag iallafall. Har hostat hela kvällen lite till och från :S Gillar inte det här längre. Mår lite illa i mellanåt med... :( Usch, är ju svårt att inte tänka på det när man blir påmind om allt som känns... Orkar inte med om jag nu inte tål denna medicin heller...Då vill jag inte ha nån! Får klara mig utan :S Känner mig som en försökskanin hela tiden... Går runt så mycket i huvudet om mediciner, dess tider och dagar, biverkningar.. Bla bla...Suck

Undrar hur denna natt skall gå? Om jag hostar ur mig lungorna? :(

Puss och hej!

Inga kommentarer: