söndag 18 november 2007

Trött och frusen

Hade ont idag när jag vaknade...Bak i SI-lederna som det kallas så fint. Sitter nere bak i höften typ... Tog en prommenad till Högö för att posta paket och handlade lite på Ica-nära. Det kändes i lederna när jag gick :/ Kom hem och städade lite... Var ju mer eller mindre tvungen...Såg att blommorna hängde lite. Så det blev att vattna dem med.

Efter det började jag bli väldigt trött och frös... :S Tror att det är lederna som spökar igen. Blir så trött och frusen då... Skulle ju ha börjat min kortison dos i fredags, men blev ju inte så. Och igår nä jag väl hade tänkt ta dem, så var det svårt att tyda vad läkaren hade skrivit då jag bara fått en lapp som hon skrivit... Hoppas det känns bättre imorgon så jag kan gå till jobbet iallafall. Ska ringa till medicinmottagningen imorgon och höra med dem...

Känner att jag är nervös inför torsdag. Ska ta min första kur cellgift... :( 4 st tabletter med en gång :( Är så rädd för biverkningarna....

Var borta hos mamma en sväng med fick lite macka och julmust :P

Bli nog att gå och lägga mig tidigt idag så jag orkar med dagen imorgon...

Puss och hej!

1 kommentar:

ensammamamman sa...

Hej Hanna!

Jag skrev en lång kommentar som försvann för att jag inte kunde logga in med mitt bloggspacekonto. Fick skaffa ett google. Hursom helst får du gärna höra av dig med frågor när som helst. Jag är ju själv som en uppslagsbok och har mycket goda kontakter om det är frågor jag inte själv kan svara på. Jag ska läsa din blogg och höra av mig igen. Ha det riktigt bra! /Ensammamamman