lördag 29 september 2007

En lördag i köket

Idag sov jag länge. Typ till kl 10:30 :) Skönt! Sov hela natten med. Har inte gjorde det på ett tag....

Beslutade mig för att baka lite chokladbeskvier idag, och när jag endå höll på så passade jag på att baka lite sockerkaka. Till min besvikelse gick sockerkakan sönder :( Men, men är ju sånt som händer...

Erik kom bort en sväng och vi gav oss ut och gick... Skönt med en höstpromenad och vädret var ju helt ok. När vi kom hem vart det dags att laga mat. Bosse och Adam var ju här med och jobbade. Så vi lagade finmiddag till oss alla. Fläskfilé med pasta och örtparmesan. Och det vart mycket uppskattat. Adam ville ta hem ett recept till sin mamma. Kul att han gillade det så mycket :) Sen ställde jag mig och bakade kladdkaka. Vi var ju tvugna att ha lite efterrätt. Gott :P

Framåt kvällen skjutsade vi hem Bosse och åkte till hemköp och köpte lite godis med. Så nu sitter jag här proppmätt, nästan så man mår illa :/

Usch! Det börjar mala lite i magen nu...Är så rädd inför måndag när jag ska till tandläkaren... har ont överallt i munnen nu :S Suck...är ju bara imorgon och sen så ska jag dit. Hua!

Puss och hej!

Inga kommentarer: