torsdag 27 september 2007

Mulen Höstdag

Det kan man verkligen säga att det har varit idag. Riktigt råkallt ute och mörkt. Så nu mina vänner är hösten här...

Idag har jag varit på stan och fikat med Emma. Alltid trevligt att prata med henne :) Och gott fika var det med. Träffade även Lina som hastigast inne på H&M. Skönt att komma ut lite nu medans man mår bra. Är ju bäst och passa på liksom :P Gick lite och kollade på kläder, men inget kändes så bra. Känner mig så blek. Får nog ta och gå och sola lite nästa vecka tror jag :P Sen har jag upptäckt att jag börjar bli snål när det gäller att handla kläder i butik. Finns ju så mycket billigare på nätet. Fyndade förresten ett par Nudie jeans till Robert idag på erikshjälpen för 79 kr. De såg knappt använda ut. De satt såå bra. Köpte mig själv två par örhängen iallafall. Det kunde jag ju kosta på mig liksom :)

Sen har vi varit iväg och postat paket och lite. Var förbi en sväng hos mamma med och klippte min morbror. Har nog klippt en del den här veckan nu :P

Avslutade kvällen med att hoppa lite dansmatta :) Var hur länge sen som helst! var allt lite ringrostig så jag lär väl ha träningsvärk i benen och vaderna imorgon *host*

Nehe, nu vankas duschen och sen den varma och sköna sängen :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Vinterblek Design sa...

Hej vännen!
Visste inte att du hade bytt blogg. Kollar ju din gamla varje dag om du uppdaterat :) Då kan jag länka till denna istället! :)
Vet inte om du fått min nya heller..
Ville bara säga att om du inte har nåt att göra om dagarna så är det bara o höra av sig. Även om du inte kan gå o så kan vi ju ses :)
Kram kram, hoppas du blir bättre snart!!
http://jenniiica.blogspot.com