onsdag 19 september 2007

En bättre dag :)

Idag när jag vaknade känndes halsen redan bättre och utslagen hade nästan gått ner helt. Men när jag tittade mig i spegeln var jag eldröd om kinderna och varm. Bättre än igår iallafall och inte alls lika svullen i ansiktet :)

Tog det mest lungt på förmiddagen, men sen vid kl 13:30 skulle jag på möte på försäkringskassan och möta min handledare. Trodde det skulle bli väldigt jobbigt för att hon kanske inte skulle förstå, men det gjorde hon verkligen. Skönt det iallafall. vet inte hur många gånger jag nämnde att jag inget hellre vill än att kunna gå tillbaka till jobbet, måste varit 10 gånger minst ;) Det enda som hindrar mig är ju det medicinska. Funkar bara det så ska jag nog vara på fötter att kunna jobba igen och jag längtar nått gryymt dit!

Idag efter middagen tog jag mod till mig...Och snörade på mig mina träningsskor. Vilken kännsla det var att bara få ta på sig dom. Jag njöt ska ni veta! sen begav jag mig ut med min mp3-spelare. Så skönt att få andas frisk luft, skönt att få gå för mig själv i min lilla värld igen :D
Måste ju passa på nu när jag kan... Men jag fick lite ont i höften i slutet, men det gå säker ner till imorgon...Hoppas det iallafall. Det var värt allt för att få komma ut lite :)

Nu ska jag snart ta och sätta på lite kaffe och göra en god kvällsmörgås att äta i sällskap av min kära make.

Och så få jag ju inte glömma att det är ju premiär för Grey´s Anatomy ikväll med :) Har längtat som tusan hela sommaren... Nice nice.

Sen blir det nog att vi kollar premiären av Myggan med. Kommer nog vara ett kul pogram.

Nä, nu ska jag gå och vara vuxen och sätta på det där kaffet!

Puss och hej!

Inga kommentarer: