måndag 15 december 2008

En givande dag

Vaknade kl 02: 15 i natt och trodde kl var 06:15 och att jag försovit mig lite, så jag gick upp för att göra mig i ordning... Kollade till på kl i hallen och fick se att den stod på 02:15 :P Haha! Hur dum får man vara liksom :) Var bara att krypa ner i sängen igen....

På jobbet idag har det varit en bra dag. Hade min tant i morse. Hon är så söt :) Sen hade jag medarbetarsamtal med chefen. Det var också lyckat. Det känns som en stor sten föll ur mitt bröst. Chefen har ju inte varit så snäll på sista tiden, men idag var hon det. Vi pratade om både det ena och andra. Hon undrade om jag ville vara kvar som kontaktman för min tant, för hon tyckte det var fel mot både tanten och anhöriga att ta bort mig :) Ni kan ju gissa vad jag svarade ;) Sen pratade vi lite om det som hände när jag vart sjuk, hur hon var mot mig då. Och hon erkände att hon varit lite brysk mot mig. Sen hann vi med lite skratt och annat. Hon skulle hjälpa mig lite med mitt arbete i samhällen med :) Snacka om snällt ju! Så man kan ju säga att det var ett mycket givande samtal :)

Fick hem en klänning idag som jag ska ha på julafton. Den satt perfekt! :)

Efter jobbet åkte jag bort till nautilus och tränade lite. Efter det hämtade jag Robert på jobbet och vi körde hem för att packa bilen med skräp till tippen. Skönt.

Nu är det plugg som gäller, kom överens med samhällsläraren att göra provet på fredag istället för idag, då jag inte haft tid för att plugga ordentligt. Så nu gäller det!

Puss och hej!

Inga kommentarer: