tisdag 9 december 2008

Tisdag

Jobbade kort dag på hönshuset i dag. Skönt att ibland bara få gå hem så tidigt. När jag kom hem lagade jag mat som jag åt till lunch. Var duktig och lagade så det räckte till middag till Robert idag och till två lunchlådor :P

Efter att jag stoppat i mig maten till programmet våra Bästa År. Packade jag väskan och cyklade bort till Nautilus. Är fortfarande öm och stel i min rygg, men jag tog det försiktigt. Jag vet ju inners inne att jag måste hålla igång och röra mig, annars kan det bli värre och det vill jag inte! Så det vara bara att bita i hop och köra på! Kommer nog göra ont i ryggen när jag går och lägger mig sen. Tur att man har en värmedyna :)

Det som kändes jobbigt i går, känns lite bättre nu... Nu har jag klagat färdigt för idag :)

I går köpte vi vårt nya köksbord och stolar. Körde hem det och monterade det. Blev jättefint, förutom att en av stolarna saknade ett hål för att skruva in en skruv och ett skruvhål på samma stol gick sönder :( Men vi ska åka och fixa det nån dag.

Och nu har jag suttit med samhällsfrågor sedan 3 timmar sen :/ Uscha.... Men det måste ju göras det med om man ska komma någon vart här i livet :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: