söndag 28 december 2008

Söndag

Nu har ännu en helg gått. Igår var vi på Karp en sväng. Jag sydde in min nya fina klänning som jag ska ha på nyår. Robert meckade med nått med sin far.

Micke kom till oss senare på kvällen. Vi göste med lite gott till film. Vi bytte julklappar. Vi fick en sodastream :P

Idag har jag tvättat och styrt lite. Micke och jag begav oss ut på en frisk promenad. Efter det tog jag mig nått lätt att äta. Sedan åkte jag till Bion för att möta Katya. Vi kollade på filmen Australia. Den var helt ok. Väldigt lik Pearl Harbour. En sak som inte var så kul dock var att det var så kallt inne i biosalongen. Frös som en giraff... :/

När jag kom hem gjorde vi lite tacopaj och sallad. :P Och nu har vi kollat på ytterligare en film. Barnhemmet. Läskig :S

I morgon är det jobb igen. Ska jobba tisdag med sen är jag 7 dagars ledig :D
Och i morgon ska jag och Mia inhandla saker till nyårsfirandet :P Kuligt värre.

Puss och hej!

Inga kommentarer: