söndag 14 december 2008

Tredje advent

Igår: Var det först kalas. Linus-linslus blev glad för presenterna :) Lite kul faktiskt. Orkar inte mer snart. Varför är jag så trög???Att jag aldrig lär mig.. Suck...

Till kvällen åkte vi hem till Per och Mia. Vi lagade god mat och drack gott vin och pratade :) Tillslut tog de fram lite spel som vi spelade fram till kl 01;30. Då vi tog på oss och gick hem. Det var en uppfriskande och skön promenad. När vi kom hem borstade vi tänderna och kröp ner i sängen.

Vaknade i morse och gjorde frukost. Robert åkte i väg en sväng och jag städade lite. Började laga lite mat runt kl 14. Roberts farfar kom kl 15. Vi åt köttfärsbiffar och potatis med sås :P Efter maten tog vi fram ett pussel och pusslade ihop det, för att sedan fika lite :) Nu har Roberts farfar åkte hem, mätt och belåten med 3 st biffar :P

Och jag ska nog ta och plugga lite nu tror jag.

Grattis Anders på födelsedagen! :D Hipphurra!

Vill bara säga en sak till... Är så grymt besviken... :/

Puss och hej!

Inga kommentarer: