måndag 22 december 2008

Läänge

Det var länge sen jag skrev nu. Har inte blivit av helt enkelt. Så jag ska summera detta så kortfattat som jag kan. :)

I Torsdags 18/12
Firade vi våran 8 årsdag. Vi har varit tillsammans i 8 år. Vi friade med att gå ut och äta på Thai Hoa. Det var väldigt gott faktiskt

I Fredags 19/12
Hade prov i samhäll på morgonen. Typiskt nät man egentligen är ledig och allt :(
Bakade vi julgodis. Det blev lite knäck och chokladkola. Lite mysigt faktisk :) Och det smakade bra.

I Lördags 20/12
Letade vi gran och hittade en jättefin, vanlig gran. Billig var den med. 180 kr på IFK :) Efter det gjorde jag lite mer julgodis. Det blev kokoschoklad. Mycket gott :P Bosse kom förbi och han gjorde en vitkladdkaka. PM kom förbi och lämnade en jättefin julgrupp till oss. Han är så snäll :) Sen åt vi tacos. Till kvällen kom även Pompom och Pimpen förbi.

I går 21/12
Tog vi det lite lugnt och jag tog en fika hos Eva. Hade tvättstugan med. På kvällen kollade vi på en mycket underlig skräckis med Per och Mia. Har nog aldrig skrattat så mycket åt en skräckis som inte var komedi överhuvud taget :)

Idag 22/12

Har jag jobbat kortdag på jobbet. Jobbade bara till kl 14. Men till 10 fikat kom det en av våra patienter och lämnade en tårta. Så snällt. Och efter en stund kom Bessan på jobbet med en chokladkartong från en annan patient. Och när vi nästan fikat klart kom chefen med julsäcken full med choklad kartonger och annat gott. :P Inte illa det!
När jag kom hem, kom Bosse förbi och jag klippte och färgade hans år. Fast först lagade vi lite lunch/middag. Nu i kväll har vi klätt vår fina gran och bara myst lite :)

I morgon är en ny dag fullspäckad med saker som skall göras :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: