söndag 7 december 2008

Ännu en vecka

Nu har det gått ännu en vecka. Det går fort nu... Jag har hunnit med en sväng till Material Männen som ledde till nytt köksbord och stolar. I oljad ek, bord + 6 stolar med svart skinnklädsel för bara 4000 :- Som hittat. Vi ska hämta det i morgon :D

I torsdags var jag hos Olle Kinesologen. Allt med magen och sånt var bättre, och ph värdet var bättre, men jag skulle fortsätta med björkaskan. Sen var det massage och sånt på schemat. Var hos honom nästan 2 timmar. När jag kom hem bakade vi lussekatter, som vart lyckade.

I fredags hade jag en heldag med min tant. Tror hon har kvicknat till lite då hon åt världens största frukost. Vi gjorde fläskpannkaka, städade och tog med lite av mina lussekatter och bjöd på :P I slutet satt vi i hennes säng och kollade på våra bästa år. Hon lutade sig mot min axel och jag fick hålla om henne :) Sötnöt som hon är. Efter det kom Roberts farfar och hämtade mig med sin bil och vi fikade lite hemma hos honom. Te och smörgås. Fick smaka på vörtbrödet som han bakat till julafton :P

Och i lördags blev det lite planerade till nyår med Mia. Blir nog kanon tor jag :) Innan på dagen hann jag med en del. Bla : Diska, dammsuga, plocka, slå in Roberts julklapp, sy upp 3 par jeans, laga lite kläder och knappar som lossnat, laga mat till mig själv då Robert

Idag vaknade jag med lite ont i ryggen och stelhet. Hoppas det inte blir värre bara :/

Idag har jag:

Varit ute och gått en sväng
Pluggat lite samhäll
Lagat mat (Pannkakor)
Slagit in allas julklappar

I morgon är det en ny vecka :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: