fredag 26 december 2008

Julhelgen

Nu har ännu en jul passerat. Ska försöka sammanfatta innehållet :)

I tisdags 23/12

Jobbade jag först, sen åt jag lunch med Bosse på stan. Vi gick en sväng och letade julklapp till hans bror. Efter det gick jag hem och duschade, för att sedan åka till Karpgatan och klä granen. En massa mys :) Det var väldigt trevligt.

I onsdags 24/12

Gick jag upp skapligt och åt en fin frukost. varmchoklad med vispgrädde och rostade mackor :P Sen var det bara att klä sig, gå över med en blomma till grannen och sedan åka vidare till min tant på jobbet. Träffade Rose-Marie. Min tant vart glad :) Hon sa att jag var oersättlig :D Det kan jag leva på länge.

Sen åkte vi och hämtade Roberts farfar och sedan bar det i väg till Ukna. Väl där, var det glögg och matlagning som gällde :) Mysigt värre. När vi slängt i oss all den goda maten, satt vi och göste lite med. Sen var det Kalle på tv. Efter det gick vi ut och gick en sväng till kyrkogården. När vi kom tillbaka var det paket utdelning. Och slutligen paketöppning. Det var mycket fint och bra i år :) Sen fikade vi lite för att sedan köra klappleken. Vilket drag det var :) Hehe.... Sen åkte vi hem och jag öppnade mina julklappar jag fick av Jocke och Eva. En mycket trevlig dag :)

I går 25/12

Tog vi det lugnt en stund hemma, sen åkte vi en sväng till Karp. Robert skulle fixa nått... Sen hem och göra sig i ordning. Robert åkte till Bosse för att grilla och gösa med grabbarna och jag gick till Mia. Vi drack lite och pratade skit. Mycket trevligt :)
Sen gick vi en sväng på stan, det var inte så kul...

Idag 26/12

Har vi åkt runt här i stan och kollat rean. Jag köpte mig en parfym, jeans, ett linne och två presenter till Robert som snart fyller år :) Sen drog vi lite Mc Donald´s mat. Orkade inte laga någon mat. Nu sitter jag i soffan och är precis utslagen :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: