onsdag 10 december 2008

Väderomväxlingar

Idag har det varit en väldigt givande dag på jobbet. Jag gjorde hur mycket som helst mellan kl 7-12. Har fått delegerat av sjuksköterskan att lägga om sår och hålla koll så det inte blir värre, har även fått delegerat att hålla kol på en syrgasmaskin och göra rent den. Det är kul :) Att få göra lite andra uppgifter.
Vilket väder det varit idag :( Slask och blask, snöflingor som åkt rakt in i ögonen när man cyklade :(

När jag kom hem slängde jag i mig lite björkaska och sedan min middag. Blev så trött efter det. Vilade en timme. vaknade och hade så ont i ryggen och bröstmuskeln... :/ Så nu har det börjat lite i kroppen igen, men det hindrar inte mig! Men jag är sådär trött och hängig... Inte så kul, men det ingår tyvärr i sjukdomen :(

Drog en sväng till Käre Bosse och pluggade lite samhäll. Så nu har jag lämnat in min uppgift :)

Idag är det 6 år sen min älskade vän kom till himlen :( Saknar honom nått enormt :(

Nu blir det sängen, är trött som en giraff. Ska bara mata kamelerna först :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: