onsdag 17 december 2008

Lycka och oro

Kan börja med att skriva att när jag kom hem från jobbet såg jag ett kuvert som var adresserat till mig. Tyckte skrivstilen såg bekant ut, så fick jag se att det var skickat från Finland. Jag skojar inte om jag säger att jag rev upp det... Mycket riktigt... Det var från min finska pappa :D Jag som har skrivit många brev och inte fått nått svar. Men nu så fick jag det :) Är så glad! Jag fick en mail adress att skriva till. Ska bli spännande :)

Nu till något annat. Jag har en sak som gör mig mycket orolig... Har varit och kollat upp det och de sa att jag nog skulle gå vidare med det :( Det gör mig panikslagen inombords. Det känns precis som när jag vart sjuk och fick genomgå alla obehagliga undersökningar innan de visste vad som var problemet :S Vi får väl se vad de säger sen....

Uscha, varför just jag?

Inga kommentarer: