torsdag 11 december 2008

Kyla

Var en stressig morgon på jobbet i dag. Men det gick. Skulle luncha med Robert idag, bara hämta upp honom på jobbet och åkt till Kvantum, men icke! Det hade strulat till sig på jobbet. Så det blev inte lunch förrens efter kl 1. :P Knasigt värre.

Min klänning som jag vann på tradera kom hem idag och den var såå fin :D Billigt och bra. Halsbandet jag vann kom idag med och det passade perfekt! Nu är jag klar med min nyårsoutfit :) Trodde nästan hoppet var ute där ett slag när jag inget hittade när vi var i Göteborg eller när jag kom hem, men nu är det fixat.

Skulle tränat idag, men jag hade för ont i kroppen idag :( Så jag gick en sväng ute i kylan.... Är ju tvungen att röra på mig. Och nu på eftermiddagen var vi på Karp en sväng och fikade.

Sen vill jag bara säga än en gång: Grattis Mia på födelsedagen! Hoppas du fick fina presenter idag :)

I morgon ska jag på föreläsning i demens :) Och sen ska jag träffa Mia en sväng. Trevlig :)

Saknar dig Katya! Vill att du ska komma hem nu... ;(

Puss och hej!

Inga kommentarer: