måndag 29 december 2008

Shopping

I natten som var sov jag nästan ingenting :/ Vaknade och sov hela tiden typ... Uscha. Saken blev ju inte bättre när man skulle gå ut och kollade till på termometern. 10 minus!

På jobbet var det bra iallafall. Min tant gav mig en chokladask i julklapp och hennes anhöriga hade gett mig ett brev, där det stod att de var nöjda med min hjälpt och att jag var bra + lite till :) Kuligt.

Efter jobbet kom Mia och hämtade upp mig. Vi drog till ÖB och handlade upp halva affären kändes det som. Kvittot var hur som en meter långt. Sen vidare till Karlssons, där jag hittade mig ett par kopior som liknade pligrimsörhängen. Jättefina :) Efter det drog vi vidare till Willy´s och köpte upp halva affären där med. Hade lite ont i magen när jag stod i kassan, men det gick bra. Vart precis lagom :) För er som inte vet så är det shopping till nyårsfesten :D

När jag kom hem grejade jag lite och nu har vi tagit in utebordet. Det ska ju till och bli kalas och grejer här i morgon. Robert fyller 25 år :)

Nehe, nu är det duschen som gäller tror jag.

Börjar få ont i halsen :(

I morgon är det sista jobbdagen, sen 7 dagars ledigt :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: