söndag 4 januari 2009

Januari och 2009

Det har hänt en del den senaste veckan. Har styrt med födelsedagsfirande och nyårsfest.

Robert har fyllt 25 år. Det var ett trevligt kalas med smörgåstårta och citron och limepaj till efterrätt. Minen när han öppnade paketet var obetalbar :P Hr nog aldrig sett nån så överraskad och lycklig på samma gång.

Nyårs festen blev jättelyckad. Och vi fick många positiva kommentarer. Många tycker vi ska köra samma i år igen :) Kuligt.
Festen höll igång till kl 03:30 dagen därpå. Och jag och Robert var i säng runt kl 04:30. Dagen därpå vaknade vi sent och bakis var jag :/Men jag begav mig till lokalen och städade lite tills Per och Mia kom och hjälpte oss :) På kvällen blev det pizza med Bosse och Micke.

Bosse har fyllt 20 år med och hade fest. Tidigare på dagen gick jag på stan och kollade paket till honom. Bosse och jag tog en fika . På kvällen var det fest, men jag var nykter. Orkade inte supa igen så närapå nyår :P Men festen var kul :)

Och vi har fått snö!!! Och kallt är det med.

Sen har vi mest slappat och tagit det lugnt de senaste dagarna. Idag har vi varit på Karp. Det var lite middag med familjen eftersom att Helen och Martin åker på tisdag. Lasange och en god glasspaj till efterrätt. Jag fick även mitt paket av Helen och Martin eftersom jag snart fyller år. Det var en hel korg med en massa spa grejer :) Blir mysigt.

I morgon ska jag börja med matten igen och fundera ut mitt arbete i samhäll och vad det ska handla om. Skanta men säker kommer man tillbaka till vardagen. Är dock ledig två dagar till :) Och snart drar det nya på jobbet igång. Ska bli intressant.

En sak vill jag säga med. Och det är att jag tycker det var synd att jag inte fick träffa Katya så mycket som det var tänkt. Men vi har ju en hel livstid på oss ;) Älskar dig

Puss och hej

1 kommentar:

soffi7 sa...

Vet inte hur man besvarar kommentarer. Men ville bara tacka för ditt inlägg.