söndag 25 januari 2009

Trött och sliten

Har idag jobbat min sista dag denna helg. Och jag kan bara säga att det funkat jättebra. Är supernöjd! Ingen stress alls, och det flöt på jättebra :) Tog till och med på mig min stegräknare för att kolla hur många steg jag tar på en dag, och den visade 8865 steg. Bra skit ju :P Gratis motion på arbetstid. Hehe

Igår var vi på fest hos Pimpen. Jag körde nyktert... Lite trist, men det var helt ok ändå. Var mycket trevligt och blandat folk där. Gick hem därifrån runt kl 23:30, då jag skulle upp och jobba idag kl 6. Var lite ruggigt att gå hem ensam i mörkret :/
Robert kom hem runt kl 3 i natt och luktade spolarvätska :P Och inte nog med det, han pratade ända fram tills han somnade, det blev bara plötsligt tyst mitt i pratet och sedan en snarkning. Sött.

På jobbet idag var det jättebra. När jag kom hem dammsugade jag och hoppade in i duschen. Sen gjorde vi lite tacos :) Mys.

Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

I morgon är det en ny vecka med nya utmaningar. Har en del som skall genomföras :)

Är ledig i morgon. Jenny och söt- Oscar kommer hit :) Ska bli roligt.

Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

Hej
Har läst flera gånger om att du har klippt olika personer. Antar att du är duktig då, lust att ge dig på mitt hår?