måndag 12 januari 2009

Allt och inget

Hade första arbetsdagen på den nya gruppen idag. Det var rörigt i början. Men dagen flöt på :) Skönt när det händer lite. Fast man kan säga att jag får en del motion på jobbet nu, då det är patienter både här och där :P

Var på en lägenhetsvisning i dag. Den var fin, men det var inte vad vi sökte dock :S Men det kommer väl fler...

Nu på eftermiddagen/ kvällen har vi varit hos Roberts farfar och fikat. Han fyller 85 år idag! Grattis! Vi fick smörgåstårta, och han hade beställt utan skaldjur för min skull :) Vi fick till och med det som var över med oss hem. Så snällt...
Efter smörgåstårtan var det vanlig tårta. Den var supergod som alltid :D Han kan verkligen det där med tårtor :P

Efter det åkte vi och handlade lite tills i morgon, Fyller ju år då :D Hehe...

Finns dock en sak som oroar mig... Något som inte tycks gå över... :( Hatar min kropp... Vill bara känna mig helt bra någon gång, men det verkar inte så vid huvudtaget :/

Är ledig i morgon i allafall och ser fram emot en trevlig dag. Ska träffa Jossan med om inte bebben tänkt o titta ut :)

Puss och hej!

3 kommentarer:

Anders Carling sa...

Det kommer alltid nya dagar med nya lägenheter. :) Det är det fina med dem.

soffi7 sa...

Hej!
Grattis på din dag!
Hoppas du får en super bra dag!

M sa...

Grattis på födelsedagen gumman, hoppas din dag blir underbar!! Tårta, paket, blommor och allt vad som ska ingå : )
Tråkigt att lägenheten inte passade, såg den annonsen, den såg väldigt bra ut, men deppa inte för det. Det kommer komma många, många mera chanser! Ringer senare, kramar och pussar Maria