lördag 10 januari 2009

Helg

I går var det sista dagen som jag någonsin jobbar på Tre Bröders väg i hemtjänsten Orion. Och många av de gamla kommer jag aldrig mer få gå till :( Kändes lite ledsamt. Ingen av de vet om att det är så... det är lika bra så blir de inte så ledsna...
Så på måndag börjar jag i hemtjänsten Vågen. Och vi kommer vara en grupp på 3 st. Jag, Siv och Birgitta. Ett jäkla bra team som vi sa :D Så jag kommer få ha en massa nya gamlingar. Lite spännande faktiskt. Och det bästa av allt... jag har kvar min tant :D

Igår hade vi lite middag här hemma, med Per och Mia. Det var riktigt trevligt. Vi åt fläskfilégryta med klyftpotatis. Till efterrätt blev det glastårta :P Det var uppskattat :) Sen la vi lite pussel och de provade att spela Xbox.

Idag har jag suttit och pluggat matte. Algebra :S Uscha... Men det går. Den nya läraren har börjat nu istället för Affe. Skönt att slippa Affe nu. Ska träffa den nya och prata lite om hur jag ska lägga upp arbetet i samhällen. Hoppas nu bara att det ordnar sig.

Har även bakat jordnötskaka som vi ska fika med på min födelsedag :) Vi har även lagat tacos med Bosse. Trevligt och gott :)

Hoppas mina eksem blir bättre :S Vill inget hellre....

Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

Just nu ska jag ta det lugnt i en vecka till och sedan se om jag är frisk. Men efter att jag blivit bra igen så följer jag gärna med dig till nautilus och tränar. Jag har inga speciella tränings dagar- har du?