torsdag 22 januari 2009

En bra dag

Idag har jag äntligen fått sovit så länge min kropp ville. Men det blev bara till kl 10:10 ändå. Har tvättat och styrt lite och bara glidigt runt här hemma. Skönt o göra det med i bland.

Kl 15 kom Roberts farfar och hämtade mig. Vi åkte en sväng till stan. Först gick vi några ärenden och senare till Nilssons konditori för att fika lite :) Han är allt bra söt ;) Efter det gick vi en sväng runt och kollade lite i skyltfönstren. Efter det skjutsade han hem mig.

När jag kom hem gjorde jag crepes :P

Idag har det varit en bra dag :) Har fyndat en del med på Lindex rea.

*En sidenlinne i blått och svart med tillhörande byxor i svart
*Ett sidennattlinne i svart

Fick alltihop för 114.50 kr :P Skulle gått på mer än det dubbla innan :)

I morgon är det jobb.


Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

jobbar på hemtjänsten ludvigsborg.
Vart jobbar du själv?

Tack.
Kram