måndag 26 januari 2009

Fint besök och kaka

Idag har jag haft lite sovmorgon. Det var välbehövligt :) Gick upp, åt min frukost och åkte bort till affären och handlade lite.

Fick fint besök av Jenny och Oscar. De hade åkt buss hit. Oscar var glad och packade upp sin lilla ryggsäck nästan med en gång de kom in. Vi pratade lite medans Oscar lekte för fulla muggar. Han åt sin lunch, efter det bakade vi lite.

Kakan vart god, men det skulle nog ha varit lite kakao i :P När de skulle gå fick jag en kram och en puss på kinden av Oscar :)När de hade gått, vinkade jag av dem i fönstret.

Efter det bar det av till högö och posta paket innan kl 16. Det var på håret att jag hann.

Ska ta och lägga mig i soffan och läsa lite samhäll.

I morgon är det en ny dag med nya utmaningar.

Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

Okej vad bra! =) Du får säga hur mycket du vill ha för besväret.
Kram!