tisdag 6 januari 2009

Kalmar

Vaknade tidigt idag. Åt frukost och begav mig på en liten promenad. Det var riktigt skönt.

När jag kom hem la jag mig i badet en stund och invigde lite av sakerna i spa-kitet jag fick av Helen och Martin. Det var ljuvligt att ligga och guppa lite i lavendeldoft. Sen kom Robert på att han ville åka till Kalmar och köpa en platttv som han kollat på ett tag, men som inte finns i lager någonstans här hemma.

Så vi chansade och åkte iväg, Robert, jag och Pimpen, i Pimpens bil. Vägen dit var lång. När vi väl kom in i varuhuset så sprang vi bland alla hyllor och plötsligt.... där stod den... Bara ett ex kvar! Snacka om tur...
Efter att ha fått in tv:n i bilen drog vi hemåt. Men stannade i Oskarshamn för att äta lite på Mc Donald´s.

Nu har vi varit hemma en stund och Robert och Pimpen spelar för fullt på den nya tv:n :D

I morgon börjar allvaret. Jobb igen :)

Puss och hej!

2 kommentarer:

Barry sa...

Som ett litet barn på julafton ju..

soffi7 sa...

Jo jag tränar på nautilus. Men har inte utnytjat det kortet så flitigt bara.