onsdag 7 januari 2009

Promenad i mängder

I morse när jag skulle ta cykeln hade låskolven frusit fast :( Men som tur var så kom Robert till undsättning. Så det funkade igen :)
Min tant hade verkligen saknat mig :) Söt ju :) Träffade hennes andra son för första gången idag. Fick gå lite med på jobbet eftersom det var så jobbigt väglag att cykla på.

Var hos i doktorn på vårdcentralen idag med. Hon sa att klådan berodde på eksem. Hon sa även att såhär års är det så torrt i luften när det är kyla och det gör att det blir värre. Fick recept på salva och nått jocks att ha i hårbotten med. Och så rekommenderade hon lite annat mjukgörande att ha med. Skönt att det inte var något allvarligare. Har ju varit så rädd för vad det kunde vara :S Håll tummarna nu bara att det hjälper!

När jag kom hem, gjorde jag mig i ordning och gick till Högöhallen och postade traderapaket. Gick vidare till apoteket och hämtade ut medicinen. Sen hem igen... vart helt slut i låren och vaderna :P Så nu har jag rört på mig för idag :)

Efter middagen, passade jag på att städa bort julen. Bytte gardinerna med. Skönt att ha det gjort.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen prova mina nya krämer...

I morgon är det planeringsdag på jobbet igen. En heldag så vi får lunch :P Inte fel det... Hoppas bara att allt det nya blir bra nu.

Puss och hej!

Inga kommentarer: