tisdag 27 januari 2009

Nu är det klippt

Idag hade jag sovmorgon igen :) Fick traderapaket med posten idag :) Alltid lika kul.

Har varit och klippt mig idag. Det var välbehövligt kan jag säga, då jag klippte mig senast i oktober när jag var hos Katya i Stockholm. Och det var inte lite hår som vi klippte bort :P Men jag är sjukt nöjd med håret iallfall. Väldigt uppklippt blev det. Och jag har en frilla som man kan göra om och fixa hur man vill :)

Nu i kväll har vi varit en sväng på Karp och hälsat på. Vi fikade och pratade lite :)

Nu är det nog dax för sängen tror jag. I morgon är det jobb.

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Bra att du är nöjd! Det vart verkligen jättebra. Ska ju klippa mig imorgon, är lite nervös för att klippa kort. Eller för mig blir det kort, är ju så van vid att ha långt hår...
Ringer väl och gråter imorgon om det inte blir bra ;)